Gyakran Ismételt Kérdések
Szemüvegek
Szállítás
Fizetés
Garancia, specifikus
GYIK: Szemüvegek
Az OlvasóTárs szemüvegek ultrakompakt, összecsukható kialakításuknak köszönhetően bárhová könnyedén magaddal vihetők, legyen szó zsebről, kulcstartóról vagy akár a telefonod hátuljáról.
Prémium, tartós anyagokból – például rozsdamentes acél, titán vagy rugalmas műanyag – készülnek, hogy hosszú távon is megbízhatóak legyenek.
A leggyakoribb dioptriákban kínáljuk termékeinket: +1.0, +1.5, +2.0, +2.5, +3.0, +3,5.
Mindegyik tok strapabíró, minőségi anyagból készül, hogy a szemüveg biztonságban legyen a mindennapok során.
Az OlvasóTárs szemüvegek súlya mindössze néhány gramm, így szinte észrevétlenül hordhatók.
14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket, és visszatérítjük a vételárat.
GYIK: Szállítás
A szállítás ideje 1 munkanap.
A szállítás ára egységes, mindössze 1490 Ft.
Igen, 2 termék vásárlása esetén a szállítási költség ingyenes!
Futáraink 2 alkalommal próbálják meg kiszállítani a csomagot, amennyiben egyik alkalommal sem tudod átvenni, a Hozzád legközelebbi postán fogják letenni azt. Ezt követően 5 napod lesz arra, hogy a postán átvedd.
Kizárólag a munkanapokon délig leadott rendeléseket tudjuk még aznap összekészíteni, majd átadni a futárszolgálatnaknak. A futár a következő munkanapon kézbesíti a csomagot!
Természetesen igen.
Budapest, 1112, Repülőtéri út 2. az átvételi pont, ahol a Bridge Logistics céget kell keresni, a logisztikai partnerünket. Ők fogják átadni a csomagot a rendelési számnak megfelelően.
Bizonyos esetekben csomagautomatába hétvégén is érkezhet csomag, de alapesetben futáraink munkanapokon szállítják a csomagokat.
GYIK: Fizetés
Csomagodat kérheted utánvétes fizetéssel vagy online bankkártyás fizetéssel is.
Igen, a pénztárnál van lehetőség utánvétes fizetést választani.
Igen. A pénztár oldalon van lehetőséged online bankkártyás fizetésre a Stripe biztonságos rendszerén keresztül.
Időnként előfordul, hogy a rendszer kiléptet. Ennek több oka is lehet, az egyik leggyakoribb az időtúllépés. Arra kérünk, hogy fizetési adataidat (kártyaszám stb.) készíted elő, és próbáld újra a fizetést bármiféle megszakítás nélkül. Ha még így is kiléptet a rendszer, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk megoldani a problémát!
A megrendelésnél szükséges adatokat kizárólag logisztikai partnerünk részére adjuk meg, amely a kiszállításhoz szükséges. Amennyiben nem bízol a Stripe fizetési felületében, rendeld meg a csomagot utánvéttel.
Igen. Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki a vásárlásról, amely a rendeléskor megadott e-mail címre fog megérkezni. A számla minden hatályos jogszabályoknak megfelel.
Igen, a futár rendelkezik bankkártyát leolvasó terminállal.
GYIK: Garancia, specifikus
Igen. Amennyiben a terméket sérülten kaptad meg, vedd fel velünk a kapcsolatot! Küldeni fogunk egy futárt, aki a sérült terméket elhozza, az újat pedig ezzel egyidejűlet átadja Számodra.
Igen. Amennyiben meggondoltad magad, 30 napon belül bármikor visszaküldheted nekünk a bontatlan termékeket, a „Termékcsere és visszaküldés” oldalon minden szükséges információt megtalálsz.
Nem. Amennyiben láttad a „Sikeres megrendelés” üzenetet, úgy a csomagod a következő pár napban ki fog menni. A visszaigazoló e-mail kizárólag abban az esetben tud eltévedni, ha nem jó e-mail címet adtál meg a pénztár oldalon.
Sűrűn találkozunk a „.com” helyett „.con” végződéssel, van aki a „@”-ot hagyja ki. Bárkivel előfordulhat, a rendelés ettől függetlenül a megadott címre ki fog menni.
Mindenesetre, ha biztosra szeretnél menni, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot!
Az ügyfélszolgálat fel fog keresni a rendeléskor megadott elérhetőségek egyikén, majd felvázolja a lehetséges opciókat, segít megtalálni a Számodra legjobb lehetőséget:
- Rendelés módosítása (Egyeztetés után mi végezzük el!)
- Rendelés visszamondása (Előre fizetés esetén a rendelés végösszeget visszautaljuk!)
- Egyéni megoldások
Mielőbb értesíts minket, hogy a rendelésed biztosan csak 1 alkalommal szállítsuk ki! Egyéb esetben akaratod ellenére is, de anyagi kárt okozol számunkra.